Thursday 11 December 2014

April na Vlašiću






Godina izdanja: 2011.

Izdavač: Geopoetika 

Neke knjige vas ošamare tako da ih se sećate dok ste živi. Onda ih kupite, jer nemate kud.
Dok sam je čitala dobila sam sve što sam htela, a nisam očekivala. Par osmeha, preispitivanje sopstvenog života i hrabrost za odluku sa kojom sam se ubrzo suočila.
Neki ljudi u našem životu, samo naizgled, imaju sporednu ulogu.  


Pain is inevitable, suffering is optional, rekla je. Šutio sam neko vrijeme, pa je ponovila. Pain is inevitable, suffering is optional. Dodala je: Ja sam to sebi ovako prevela – Bol je neizbježna, patnja je stvar izbora. Nasmiješim se: Je li ti bol namjerno u ženskom rodu? Klimnula je glavom: Jest, pokušala sam i sa bol je neizbježan, ali ovako mi bolje zvuči."

No comments:

Post a Comment

Any emotions? Leave a comment!