Monday 29 December 2014

Kristijana F. - Moj drugi život, 2014.




Godina izdanja: 2014.
Izdavač: Pčelica

Kao dete tri puta sam pročitala bizarnu knjigu Mi deca sa stanice Zoo. Gledala sam i film, za koji mislim da je jedini koji sam odgledala nakon čitanja knjige. Premda je ta ispovest izuzetno jeziva, tragična i bolna, može se uočiti nekakva nada. Nažalost, nova ispovest Kristijane Felšerinov svaku nadu ubija. 

Ova knjiga, mnogo više nego prva, govori o prividu i laži. Deluje i kao da je druga knjiga napisana da bi se iskoristila stara slava i uzele pare. Kad bolje razmislim, verovatno to i treba da bude poruka. Čini mi se da je lažno  sve što je u vezi s tom nesrećnom ženom, ali potreba da bude razvaljena od horsa...to je za nju jedina istina.


Iako je užasna i još teža od prve jer nema nikakvog nagoveštaja optimizma, ovu ispovest treba obavezno pročitati. Ona vrlo nisko i snažno udara po vitalnim funkcijama savremenog društva. Ako se lampice ni nakon čitanja ove tragedije ne uključe, onda ništa! 

No comments:

Post a Comment

Any emotions? Leave a comment!