Milan Miličić
Godina izdanja: 2013.
Izdavač: Marks & Bleeds
Ime na etiketi. Ta jedna, a tako važna reč. Neka imena
imaju svoju priču, druga ne, ali svako na nešto podseća. U industrijskoj i
tehnološkoj revoluciji, sva ta imena imaju jedno zajedničko. Brend.
Istraživanje Milana Miličića donelo je
Brandopediju – svedočanstvo o nastanku svetskih brendova s kraja XX i početka XXI
veka.
Jedna od legendi kaže da je „balerina“, staklena
boca najvećeg brenda na svetu – „Coca-Cole“, napravljena tako da bude
prepoznatljiva čak i razbijena na komade.
Odlomak:
eBay
„Sajt namenjen on-line aukcijama, registrovao je
američki Iranac rođen u Francuskoj, Pierre Omidayar, 1995. godine. Izvorno,
kompanija se zvala Echo Bay Mines Limited, i prilikom registrovanja adrese na
internetu, ustanovljeno je da je echobay.com već registrovan domen. Sledeća
solucija je bila ebay.com koja je u tom trenutku bila slobodna. Ovako je počela
istorija jedne od najvećih on-line prodavnica i aukcijskih kuća. Inače, prvi
prodati artikal je bio pokvareni laser printer za 14,83 dolara.“
No comments:
Post a Comment
Any emotions? Leave a comment!