Thursday 19 February 2015

Brandopedia, 2013.




Milan Miličić
Godina izdanja: 2013.
Izdavač: Marks & Bleeds

Ime na etiketi. Ta jedna, a tako važna reč. Neka imena imaju svoju priču, druga ne, ali svako na nešto podseća. U industrijskoj i tehnološkoj revoluciji, sva ta imena imaju jedno zajedničko. Brend.
Istraživanje Milana Miličića donelo je Brandopediju – svedočanstvo o nastanku svetskih brendova s kraja XX i početka XXI veka.  
Jedna od legendi kaže da je „balerina“, staklena boca najvećeg brenda na svetu – „Coca-Cole“, napravljena tako da bude prepoznatljiva čak i razbijena na komade.

Odlomak:
eBay
„Sajt namenjen on-line aukcijama, registrovao je američki Iranac rođen u Francuskoj, Pierre Omidayar, 1995. godine. Izvorno, kompanija se zvala Echo Bay Mines Limited, i prilikom registrovanja adrese na internetu, ustanovljeno je da je echobay.com već registrovan domen. Sledeća solucija je bila ebay.com koja je u tom trenutku bila slobodna. Ovako je počela istorija jedne od najvećih on-line prodavnica i aukcijskih kuća. Inače, prvi prodati artikal je bio pokvareni laser printer za 14,83 dolara.“

   

No comments:

Post a Comment

Any emotions? Leave a comment!