Saturday 3 January 2015

Komo, 2007.





Izdavač: LOM
Godina izdanja: 2011.

Radnja koja se ne razvija na oubičajen način, atmosfera koja opušta.
Ne umem da prepričam šta se ovde dešava, ali sam osetila miris burbona, šuštanje lišća, videla bezbroj ptica, na trenutak bila pisac koji je dobio priliku da pobegne iz Beograda i mesec dana provede u gradu Monte San Primo, na jezeru Komo, kako bi radio na svom romanu.
Sve je radio, samo nije pisao.


"Imao sam u rancu i onu drugu flašu, koju Brenda i ja nismo popili do kraja. Ostalo je još malo u njoj. Bilo mi je mnogo da nosim dve flaše. A jednom ću, ionako, morati da se zaustavim. To je čak i taj vozač znao. I to je, takođe, bila neminovnost. 



Ali zbog neminovnosti ipak ne mogu da strahujem." 


Prevod na engleski – Geopoetika, 2009. 
Postoji i audio knjiga koju čita Nebojša Glogovac - http://rflekt.me/knjige/item/18-komo.html, a ovo je odlomak - https://www.youtube.com/watch?v=RMLxt64EeFY


No comments:

Post a Comment

Any emotions? Leave a comment!