Tuesday 20 January 2015

Svila, 1996.




Godina izdanja: 2014., 6. izdanje
Izdavač: Paideia 
Naslov originala: Seta, Alessandro Baricco

Svila nije prelepa ljubavna priča. Svila je neuhvatljiva nit, požuda, patnja za nekim čiji glas nikada nismo čuli. Kontrola.
Lagano i nenametljivo, u kratkim rečenicama koje odmereno postaju duže, Bariko priča priču o Erve Žonkuru koji prodaje svilene bube i jedna ga žena čeka da se vrati svaki put kad ode. 
Svilene bube ga odvode u Japan. U Japanu je iskušenje i preokret koji čitalac ne očekuje. Jedno pismo koje skida do gole kože.  

Zatvorila sam knjigu, magija je ostala.

„Tvoji prsti između mojih nogu, tvoj jezik na mojim usnama, ti koji kliziš ispod mene, hvataš moje bokove, podižeš me, spuštaš me na tvoj ud, polako, ko bi ikada mogao izbrisati ovo, ti u meni koji se lagano krećeš, tvoje ruke na mom licu, tvoji prsti u mojim ustima...“


No comments:

Post a Comment

Any emotions? Leave a comment!