Thursday 12 March 2015

Orange is The New Black, 2013




Creator: Jenji Kohan

U pilot epizodi su me baš nervirali beli zubi Pajper Čapman, čak sam i odustala od serije (ne zbog zuba, nego je sve delovalo mlako za moj ukus). Ali to je bio samo pogrešan prvi utisak.
Sada, kada sam odgledala obe sezone, mogu da kažem da me je serija oduvala.
Napravljena po memoarima Pajper Kerman, OITNB obećava još nekoliko kvalitetnih sezona jer priča i pažljivo izgrađeni likovi za to itekako ostavljaju prostora.
Ludačka zatvorska uprava (a kakva bi mogla da bude) i, na istom mestu, čitav jedan svet žena - brutalan, dirljiv, na momente izuzetno zabavan.     
Glavni ženski lik je samo naizgled glavni, sve su glavne, sve posebne karike okružnog zatvora u Njujorku.
Žene kriminalci, žene ubice, povređene, odbačene...balansiraju između drame i humora. Neke od njih se kaju zbog onoga što su učinile i u miru izdržavaju svoju kaznu, neke su tu bez trunke savesti, bez želje za promenom. Navikle na pravila jer u svetu van ograde nemaju nikoga. Ovde barem imaju krevet.


52 nominacije i 30 osvojenih nagrada - http://www.imdb.com/title/tt2372162/awards?ref_=tt_awd

No comments:

Post a Comment

Any emotions? Leave a comment!